Ρefurbished Η/Υ από Windows Authorised Refurbisher
Ένας μεταχειρισμένος Η/Y ο οποίος έχει ανακατασκευαστεί μπορεί να είναι η οικονομική εναλλακτική για να καλύψετε τις ανάγκες σας και να μην επιβαρύνεται το περιβάλλον. Μπορεί να καλύψει όλες τις καθημερινές σας ανάγκες επικοινωνίας, περιήγησης στο Internet καθώς και τη διασκέδαση, ακούγοντας μουσική ή βλέποντας κάποιο video, όπως επίσης και τις απαιτήσεις του γραφείου. Υπάρχουν πολλές εταιρίες που πουλούν refurbished Η/Υ, οπότε σιγουρευτείτε ότι αγοράζετε από την καλύτερη. Οι διαφορές μεταξύ των Refurbished H/Y που κυκλοφορούν στην αγορά είναι μεγάλες και η support4you διασφαλίζει ότι το PC που αγοράζετε έχει ανακατασκευαστεί με τα πιο αυστηρά πρότυπα και τις πιο σύγχρονες μεθόδους.
Δεν ανακατασκευάζονται όλα τα PC με τις ίδιες μεθόδους και standards. Για παράδειγμα οι συνεργάτες της Microsoft χρησιμοποιούν εγκεκριμένες μεθόδους και πρακτικές. Η διαγραφή των δίσκων πρέπει να γίνεται με πιστοποιημένα προγράμματα, τα οποία εξασφαλίζουν τη σωστή διαγραφή και αναφορά διαγραφής. Επίσης, πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς για την υγεία, την ασφάλεια και προστασία του περιβάλλοντος.
Η support4you διασφαλίζει ότι το PC που αγοράζετε έχει ανακατασκευαστεί με εγκεκριμένες και μόνο μεθόδους.
H ποιο οικονομική λύση για γνήσια Windows. Αγοράζοντας από έναν Microsoft Refurbisher σας προσφέρονται γνήσια Window προ-εγκατεστημένα και έτοιμα για χρήση.
Όταν αγοράζεται ένα νομίμως αδειοδοτημένο H/Y μερικές φορές έρχεται με το original Certificate of Authenticity (COA) που είχε όταν αγοράστηκε για πρώτη φορά και το Genuine Microsoft Label COA για refurbished PC. Μπορεί δηλαδή να έχει κολλημένο πάνω το παλιό COA και το MAR ή μόνο το MAR.
Όροι Εγγύησης σταθερών και φορητών Η/Υ Refurbished
Οι σταθεροί Η/Υ και οι φορητοί Η/Υ Refurbished καλύπτονται από 12 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας.
Για τον 1ο χρόνο εγγύησης των σταθερών Η/Υ Refurbished υπάρχει εγγύηση ανταλλακτικών & εργασίας.
Η μπαταρία και το τροφοδοτικό του φορητού Η/Υ Refurbished δεν καλύπτεται εγγύηση.
Οι προδιαγραφές για την οθόνη του φορητού ή σταθερού Η/Υ προβλέπουν ότι η ύπαρξη μέχρι (3) τριών απειροελάχιστων σκούρων ή ανοιχτόχρωμων κουκίδων (pixels) σε αυτού του τύπου τις οθόνες, είναι απολύτως φυσιολογική και δεν αποτελεί αιτία επισκευής η αντικατάστασης της οθόνης.
Δεν καλύπτει προβλήματα software, viruses, ή προβλήματα λειτουργικού συστήματος
Προβλήματα περιφερειακών συσκευών όπως εκτυπωτές, πληκτρολόγια, ποντίκια, καλώδια, κ.τ.λ.
Βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα πλαστικά μέρη κ.ά.
Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις του Support4you – on line technostore, με την προσκόμιση της συσκευής κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Πριν την παράδοση ενός Η/Υ για επισκευή, ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως.
Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς τα σημεία τεχνικής υποστήριξης του Support4you – on line technostore καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (π.χ. δισκέτες, CD, μπαταρίες, καλώδια κ.τ.λ.)
Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Επίσης, δεν καλύπτονται προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς (virus)
Το Support4you – on line technostore δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα και υπολογιστές στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λειτουργικών συστημάτων ή προγραμμάτων.
Οι τεχνικοί του Support4you – on line technostore δεν υποχρεούνται να προβούν σε οποιαδήποτε αντικατάσταση υλικού, στα πλαίσια της εγγύησης του προϊόντος και εφόσον ισχύει η εγγύηση αυτών, εάν δεν τους επιδειχθεί η πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προς αντικατάσταση υλικού.
Το Support4you – on line technostore δεν υποχρεούται να αποκαταστήσει βλάβες Η/Υ και λοιπών υλικών τα οποία δεν έχουν αγορασθεί από το καταστήματα του Support4you – on line technostore.
Σε περίπτωση που η αγορά του προϊόντος δεν έχει γίνει από το καταστήμα Support4you – on line technostore ή είναι εκτός εγγύησης, οποιαδήποτε επισκευή/ αντικατάσταση γίνει, πραγματοποιείται με αποκλειστική ευθύνη και έξοδα του πελάτη.
Η εταιρία Support4you – on line technostore δεν ευθύνεται για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση, αποκατάσταση καθώς και τις παρενέργειες των λογιστικών, φορολογικών και λοιπών προγραμμάτων τα οποία δεν εμπορεύεται.
Όταν ο Η/Υ υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την εταιρία άτομο.
Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών.
Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση.
Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματά (π.χ. ιούς, προγράμματα over clocking) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για Προϊόντα Τρίτων, Λογισμικό και Υλικό Αναβάθμισης.
Επιστροφές Προϊόντων
Προϊόν το οποίο καλύπτεται από τη νόμιμη εγγύηση της Support4you – on line technostore, επισκευάζεται χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή.
Προκειμένου να αποσταλεί ένα προϊόν στη Support4you – on line technostore για έλεγχο και επισκευή, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2461042067 και να μας αποστείλετε τη Φόρμα RMA. Κατεβάστε τη Φόρμα RMA ΕΔΩ. Μπορείτε να τη στείλετε ηλεκτρονικά στο info@support4you.gr ή στο FAX: 2461042067.
Εφόσον διαπιστωθεί δυσλειτουργία από τους τεχνικούς της Support4you – on line technostore και αφού προηγηθεί επικοινωνία με τον πελάτη και κατόπιν έγκρισής του πραγματοποιείται επισκευή του προϊόντος.
Η επισκευή προϊόντος εκτός της νόμιμης εγγύησης είναι δυνατή με χρέωση του καταναλωτή και μετά από ενημέρωση και έγκρισή του, η οποία θα κοστολογείται βάσει των τιμών της πραγματικής κατάστασης επισκευής και των εφεδρικών εξαρτημάτων.
Σε περίπτωση προϊόντος που έχει τεθεί εκτός νόμιμης εγγύησης ο καταναλωτής βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
Το ελαττωματικό προϊόν, εφόσον επιστραφεί από τον καταναλωτή με την αρχική του συσκευασία, τα συνοδευτικά του έγγραφα και εγχειρίδια και όλα τα περιεχόμενα στη συσκευασία μέρη και εξαρτήματα, ελέγχεται από τους τεχνικούς μας για τη διαπίστωση του αναφερόμενου από τον καταναλωτή ελαττώματος.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, η εταιρεία θα προβαίνει σε αποκατάσταση του ελαττώματος και εφόσον αυτή δεν είναι εφικτή το ελαττωματικό προϊόν θα αντικαθίσταται με άλλο όμοιο άνευ ελαττώματος, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής.
Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται ή αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα και χωρίς καμία επιβάρυνση από τη σύμβαση μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική κατάσταση που το παρέλαβε, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή υποστεί ζημία.
Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον καταναλωτή.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό.
Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης, αν ο καταναλωτής είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης, άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.
Ο καταναλωτής ευθύνεται προς την εταιρεία αν έκανε χρήση του προϊόντος άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Οι παραπάνω όροι ισχύουν για τους καταναλωτές αποκλειστικά σύμφωνα με τον Ν2251/94. Αν η επιστροφή αφορά επαγγελματία όπου εκδίδεται τιμολόγιο και δεν είναι ο τελικός αποδέκτης, τότε δε γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο της αντίστοιχης αξίας για μελλοντική αγορά.
Η Υπαναχώρηση δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.